Klantenservice
Openingstijden
Onze klantenservice is op maandag van 10:00 tot 17:00 uur en van dinsdag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur bereikbaar.
Vragen
Wij helpen je graag!
- • Via de oranje button rechtsonder op de website kun je 24 uur per dag antwoord krijgen op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen of krijg je niet het antwoord waar je naar opzoek bent? Dan word je binnen openingstijden van onze klantenservice doorgestuurd via de live chat naar een van onze medewerkers!
- • Ook kunnen algemene vragen per mail worden verstuurd naar: klantenservice@woonenzo.nl
- • Liever telefonisch contact? Dan kun je bellen naar: 088 - 188 18 18
Voor vragen over specifieke meubels, eigenschappen en/of stofsoorten kun je terecht bij onze experts in de woonwinkels. Ook kun je de meeste van onze producten in onze woonwinkels komen bekijken. Woonwinkel bij jou in de buurt?
Bekijk het hier.
Probleem m.b.t. een product, of service
Gebruik hiervoor het probleem meldt formulier. Deze vind je door in te loggen in jouw account via de website.
Voor een soepele afhandeling van het probleem is het van belang dat dit formulier zo volledig mogelijk wordt ingevuld en dat er duidelijk beeldmateriaal wordt bijgevoegd. Wanneer dit is verstuurd zullen wij er alles aan doen op zo snel mogelijk met een passende oplossing te komen.
Gekochte meubelen moeten binnen 14 kalenderdagen geïnspecteerd worden op schade of ontbrekende onderdelen. Houd er rekening mee dat dit vóór de montage moet gebeuren, na de montage kan er geen aanspraak gemaakt worden op vervanging. Bij beschadigingen en/of missende onderdelen, vul dan het probleem formulier in.